Salah accuses covid-19 to be positive… after her brother's wedding - Plataforma Media

Salah accuses covid-19 to be positive… after her brother’s wedding

The Egyptian Federation confirmed the positive test for Salah’s covid-19.

The Egyptian federation reported on Friday that Salah is infected with covid-19. According to the information provided by the organization, the positive test was the only one detected within the African team, with the Liverpool star asymptomatic.

Egypt prepares a double commitment to Togo, qualifying for the African Cup of Nations.

Salah’s positive case comes the same week that a video was released in which the player appears dancing at his brother’s wedding.

Read more in O Jogo
Mais sobre Salah acusa positivo a covid-19… depois do casamento do irmão Federação do Egito confirmou o teste positivo à covid-19 de Salah. A federação do Egito informou esta sexta-feira que Salah está infetado com covid-19. Segundo a informação prestada pelo organismo, o exame positivo foi o único detetado no seio da seleção africana, estando a estrela do Liverpool assintomática. O Egito prepara um duplo compromisso com o Togo, de qualificação para a Taça das Nações Africanas. O caso positivo de Salah surge na mesma semana em que foi divulgado um vídeo no qual o jogador aparece a dançar no casamento do irmão. Leia mais em O Jogo
Coronavírus (COVID‑19)
Receba as informações mais recentes